Wednesday, 14 September 2011

CeRiTa sAYA !



HAI , ayin nak bagitahu serba sedikit perangai ayin .AYIN paling suka bergambar tak kira mana mana tempat pun nak ditangkapnye , haha ! Tapi yang tak tahu malu bila ayin berdiri dekat tempat duduk sampaikan orang laen pandang jew ayin , yang adik ayin dah malu gila . hehe ! itulah diri ayin . ayin seorang yang periang , peramah tak kira orang sama ada dah lama kenal atau pun baru kenal . tengok ayin macam selalu HAPPY kan , tapi kadang-kadang ayin sedih jugak cuma tak suka nak bercerita pada kawan-kawan sebab ayin tak nak susahkan kawan ayin jew . yang ayin mahukan hanya KEGEMBIRAAN bersama kawan-kawan ayin dan bf kesayangan ayin . ILOVEYOUSOMUCH!!
kalau sudi,like la (!)

2 comments:

  1. hidup kene sntiasa ceria k...good night....

    ReplyDelete
  2. betul tuh . gudnyte kaka cantek <3

    ReplyDelete