Saturday 22 October 2011

Maaf Atas Segalanya .

Assalamualaikum buad eica , bell , zatika dan yana =)
First sekali aku nak minta maaf sangad dekad eica dan zatika sebab aku tak dapat nak jage persahabatan antara aku , yana , iqbal dengan bell . Aku tak tahu kenapa buley berpecah macam nie . BELL !! sumpah aku rindu gila dekad kau . rindu akan ketawa kau dengan kitorang bertiga . aku nak minta maaf atas percakapan aku , yana n iqbal membuat kau saked hati . Tapi tak bermakna kitorang sengaja nak buad macam tu , kau pun tahu kita semua suka bergurau senda . Maafkan aku dan yang lain . Aku nak kita semua kekal sebagai sahabat macam dulu . Aku tak kesah kau nak rapat dengan sesiapa pun janji kau tetap dengan kitorang setiap masa . Aku tahu apa salah aku . Salah aku sebab tak cakap baik baik untuk kau dan yana ada macam dulu . Aku tahu yana pun jarang sangad lepak dengan kita . Begitu juga dengan kau masa waktu rehat . Aku rasa bersalah gila bila kita semua bertekak sampaikan kau marah iqbal depan orang bila kau berselisih dengan dia . Iqbal pun ngok , suka panggil kau gemok . Kau pun tahu dia suka gurau gurau dengan kau dan kita semua . Bell , lupakan lah kesilapan besar yang kitorang dah buad dekad kau . ingatlah kita semua dah lama kenal . Sekarang terpulang pada kau . aku takkan paksa kau lagi . MAAF atas segalanya , nur hijr nabilla .


---->Atikah Syaida
---->Nur Faizatul Syazrin
---->Nur Hijr Nabilla
---->Nur Liyana
---->Nur Shafiqah Shahirah
---->Syed Iqbal
kalau sudi,like la (!)

No comments:

Post a Comment