Friday, 28 October 2011

Riang-ria bersama si dia !

            Keluar seorang diri untuk berjumpa dengan si dia !
27.10.2011 : tarikh nie aku keluar dengan muhammad azizi dekat sunway piramid . Sanggup tau jalan jauh jauh semata mata nak jumpa dia , tapi tada lah jauh sangat . hehe !
Lama gila aku tunggu dia dekat pintu masuk sunway , dia cakap rumah dekat datang lambat pun tak apa . Sekali aku tunggu dia macam tunggu model nak bersiap kowt . Tapi lama sangat menunggu akhirnya dia sampai jugak , then aku terus membebel dekat dia . haha , kesian dia baru je sampai dah kene membebel . Kitorang pun masuk la sunway jalan jalan dulu . Dia tanya nak makan dulu ke atau beli tiket , yang aku nie cuma jawab tak kesah je sebab malu nak cakap . gila betul !! Serius aku memang segan dengan dia walaupun dah banyak kali keluar . Selalunya dengan kawan kawan aku tapi kali nie berdua . Laen kali tak nak lah keluar berdua lagi , nanti dia bawak aku pusing satu bangunan lagi . haha ! kaki aku yang saket dah lama sikit baru dapat duduk . Sampai sini je aku boleh cerita . ponat nak taep nie . Aku sayang dekad budak degil sorang nie ! (muhammad azizi bin aziz)

 
kalau sudi,like la (!)

2 comments:

  1. terima kasih kakak cantek =)
    tak de lah sweet sangat

    ReplyDelete